З настанням холодів та наближенням зими багато водіїв стикатимуться з індикатором низького тиску в шинах на панелі приладів або просто помічають, що гума виглядає менш накачаною, ніж повинна. Здавалося б, чудова нагода задуматися над придбанням нового комплекту коліс по розумній ціні в інтернет магазині Autoshini.Com, вирішення проблеми лежить на поверхні.
Основною причиною цього є падіння температури, через що повітря стає щільнішим і, отже, знижується тиск у колесах.
Зниження показників за холодної погоди пов’язане з особливостями фізичних процесів, що відбуваються при зниженні температури. Основна причина цього явища полягає у поведінці повітря всередині автошини. При зниженні температури молекули повітря починають рухатися повільніше, що призводить до зменшення їх обсягу.
Цей ефект добре відомий: при зниженні температури на 10 градусів Цельсія тиск повітря може зменшуватися приблизно на 0,2 бар.
Крім того, волога, яка іноді є в гумі, при охолодженні може конденсуватися, зменшуючи загальний обсяг газу. Це ще більше знижує тиск. Якщо гума не герметична через дрібні пошкодження, тріщини або ослаблені клапани, холод може погіршити проблему. Матеріали, з яких виготовлені автошини та ущільнювальні елементи, в умовах низьких температур втрачають свою гнучкість, що підвищує ризик витоків повітря. Особливо схильні до цього старі або зношені колеса.
Додайте до цього природне зниження тиску в шинах з часом, от і виходить, що осінь та зима можуть стати часом для більш детальної перевірки стану гуми та підкачування повітря.
Фахівці інтернет магазину Autoshini.Com у Києві нагадують, що різкий перепад температури, наприклад, уночі, здатний викликати різке зниження тиску, яке не завжди одразу помітне.

Попереджувальний індикатор панелі приладів холодним ранком не обов’язково вказує на прокол, а просто на те, що в шинах низьке значення і вам потрібно їх підкачати.
Якщо ви проігноруєте повідомлення на панелі приладів, сигнальна лампа може згаснути після кількох км через нагрівання шин. Незалежно від того, чи згасне індикація чи ні, тиск у колесах необхідно перевірити, проте тільки після тривалої стоянки.
Навіть якщо автомобіль оснащений системою контролю тиску в шинах (TPMS), ми рекомендуємо використовувати манометр для перевірки показників у всіх колесах, включаючи запаску, принаймні один раз на місяць, незалежно від погоди. І будьте готові зайнятися цією важливою роботою, коли погода стане прохолоднішою.
TPMS — це справжнє благо для безпеки та зручності, але воно не призначене для обслуговування. TPMS використовує індикатор на панелі, щоб повідомити вас, коли в одній або декількох шинах відхилення в показниках, тобто тиск набагато нижче рекомендованого і може вплинути на безпеку та знос гуми. Після підкачування більшості сучасних автомобілів потрібно проїхати близько 1 км, перш ніж попереджувальний індикатор або повідомлення зникнуть.
Падіння тиску в шинах негативно позначається на керованості, плямі контакту, гальмівній відстані, збільшує витрату палива, а також призводить до прискореного зносу гуми. Саме тому важливо регулярно перевіряти стан коліс у холодну пору року та за необхідності коригувати показники до рекомендованих значень.