Все про тріщини на автомобільних шинах

Від стану встановлених на машині шин багато в чому залежить безпека під час їзди. Далеко не найякісніші дорожні покриття в Україні призводять до руйнування поверхні резини, що іноді призводить до серйозних наслідків.

Поява тріщин є сигналом, який шоферам ігнорувати не можна – їх потрібно відразу усувати. Якщо пошкодження ремонту не підлягає, іншого виходу немає, окрім як нову резину купити.

Основні причини утворення тріщин на шинах

Тріщини можуть з’явитися як від незалежних причин від водія, так і з власної вини. І немає різниці, які покришки на машині встановлені – https://goroshina.ua/catalog/shini/shirina-225/profil-55/diametr-18 або з іншими розмірами. Якщо така неприємність трапилася, головне – своєчасно виявити проблему.

Найчастіше до тріщин шин призводять наступні фактори:

  • Неякісні дороги. Однією з основних причин є вибоїни, яких на українських дорогах багато. Гума не витримує регулярних ударів, рано чи пізно вона зазнає пошкодження. Щоб хоч якось її захистити, потрібно обов’язково встановлювати на шини диски.
  • Заводський брак. Рідкісні випадки, проте вони трапляються. Особливо, якщо шофер вирішив купити резину маловідомих виробників.
  • Агресивна манера керування. Через часті ривки при старті, пробуксовки чи екстрені гальмування шини можуть перегріватися. Резиновий матеріал втрачає герметичність та стійкість до пошкоджень.
  • Неправильне зберігання у міжсезоння. Найпоширеніша причина тріщин шин, яка повністю «на совісті» водіїв. Зберігати скати потрібно в сухому критому приміщенні, куди не потрапляють прямі промені сонця, відсутні хімічні речовини і теплові прилади. Усі ці фактори негативно впливають на резину.
  • Експлуатація шин не по сезону. Літні покришки дубіють навіть на мінімальному морозі, зимові швидко перегріваються в теплу погоду.
  • Помилки під час встановлення. Недбала поведінка з шинами при монтажі або демонтажі, що провокує пошкодження боковин та інших частин. Якщо потрібно провести заміну шин, краще звернутися до спеціалістів шиномонтажних сервісів.

Види тріщин та варіанти ремонту

Тріщини на шинах класифікуються двома категоріями:

  1. Неглибокі (до 2 мм). Такі пошкодження можуть бути як в одному місці, так і поширитися сіткою на певну область протектора. Їх складно виявити відразу, для цього потрібно регулярно оглядати шини. Такі дефекти не вважаються критичними, але варто їздити акуратно на швидкості до 60 км/год. і не відтягувати з відвідуванням шиномонтажу.
  2. Глибокі (3 мм та більше). Це вже дуже небезпечно, існує великий ризик розриву покришки на ходу. Теоретично їхній ремонт можливий, проте жоден сервіс ніяких гарантій не дасть. Оптимальний варіант – одразу нові шини купити.

Потрібно розуміти, що навіть відновлені після ремонту покришки тішити колишньою надійністю вже не будуть. Водій повинен завжди дотримуватися швидкісних обмежень та повністю відмовитися від будь-яких різких маневрів. Навіть неглибока яма або невеликий камінь можуть спровокувати «рецидив», наслідки від якого можуть бути набагато серйознішими.

Мінімізувати навантаження та ризик пошкодження шин можна, якщо купити диски. 100-відсотковим захистом вони не забезпечать, однак багато ударів приймають на себе, згладжуючи їхню силу. На літо найкращим варіантом стануть литі ковпаки – вони легші по вазі, що полегшує керованість машиною та зменшує витрати пального. Взимку бажано встановлювати сталеві диски, які набагато надійніші і витримують максимальні навантаження.

Розкажи корисну інформацію у соцмережах