Кожен бізнес-процес і все підприємство в цілому потребує єдиної системи управління для збільшення продуктивності та покращення взаємодії одне з одним. Існує спеціальне програмне забезпечення, що діє як спільна інформаційна мережа, що охоплює всі напрямки роботи компанії та може підлаштовуватися під потреби кожного клієнта.
Вивести своє підприємство на новий технологічний рівень можливо. Для цього варто зробити перший крок і купити “BAS Комплексне управління підприємством” на онлайн-платформі https://fortb2b.com.ua/ua/productsbas/bas-kompleksne-upravlinnya-pidpri-mstvom/.
Для чого створено BAS КУП?
Розробники софта створили єдиний цифровий організм, котрий має допомагає ефектино управляти будь-якими процесами чи підприємством повністю. Програма збільшує ККД працівників, прискорює діяльність підрозділів та полегшує їх взаємодію.
Ліцензоване ПО стане в нагоді представникам малого та середнього бізнесу.
Чому варто впровадити BAS КУП на підприємстві?
Завдяки інноваційним технологіям та багаторічному досвіду, адаптованим під сучасні вимоги до управління бізнесом, автори програми створили платформу для забезпечення:
- безперебійної ефективної діяльності навіть великих, сильно розгалужених компаній;
- функціонування софта у завантаженому вигляді чи на хмарі;
- індивідуального налаштування під потреби кожного окремого клієнта;4
- можливості надання особистого чи колективного доступу до всього функціоналу чи його окремих рівнів;
- зручності інтерфейсу, коли кожен користувач без навичок програмування зможе легко розібратися й змінювати налаштування під себе.

На що здатен “BAS Комплексне управління підприємством”?
Програма працює в усіх складових бізнесу, серед яких:
- Управління фінансами (створення заявок на фінансування, платежі за ними, еквайрингові операції з банками, аналіз фінрезультатів та планування для розвитку).
- Бюджетування – за табличною моделлю з автоматизованими механізмами розрахунків з опцією версіонування.
- Інструментарій для моніторингу та аналітики через ієрархічні моделі з прив’язкою до цілі та показників.
- Регламентований облік – бухгалтерський, податковий, звітність у відповідності до чинного законодавства України.
- Кадрова служба, нарахування зарплати.
- Управління виробничими процесами з прив’язкою від тижня до року.
- Обчислення собівартості продукції та витрат.
- Налаштування продаж.
- Взаємодія з клієнтами.
- Зберігання запасів та складський облік.