Логотип на одязі вважають візитівкою бренду та специфічним видом комунікації, а іноді навіть витвором мистецтва. Якісне брендування футболок потребує правильного вибору способу друку. Розглянемо чотири поширених технології, які вже перевірені часом.
Шовкодрук
Шовкодрук — це нанесення фарби через спеціальний трафарет (сітку). Кожен колір друкується окремо. Особливості:
- фарби глибоко проникають у тканину, витримують багато прань;
- кольори залишаються насиченими на текстилі будь-якого кольору;
- ви економите, якщо замовляєте великий тираж.
Технологія не товаришує з градієнтними зображеннями. А у разі малих замовлень може бути невигідною через окремі трафарети.
Термоперенос
Термоперенос передбачає друк зображення на плівці, а потім — нанесення його на тканину. Особливості:
- підходить для маленьких замовлень;
- має чіткі контури та яскраві кольори;
- можна створювати спецефекти.
Тут виробники надають спеціальні рекомендації щодо прання речей. Така технологія ідеально підходить для персоналізованих подарунків.
Прямий цифровий друк
Прямий цифровий друк за принципом роботи схожий на принтер: логотип друкують одразу на футболці за допомогою чорнил. Особливості:
- гарна деталізація та фотореалістична якість;
- відсутність обмежень у кількості кольорів;
- ідеально для індивідуальних замовлень.
Технологія менш довговічна, якщо порівнювати з шовкодруком. Але попередня обробка тканини покращує ситуацію.
DTF-друк
DTF — технологія, за допомогою якої зображення друкується на плівці, засипається спеціальним порошком і запікається, а потім переноситься на тканину під пресом. Особливості:
- поєднує переваги термопереносу і прямого друку;
- добре тримається після прання;
- має високу деталізацію та насичені кольори.
Єдина проблема — вентиляція тканини в зонах нанесення картинки може погіршуватися.
Вибір технології друку для логотипа залежить від тиражу та складності зображення. Тож перед оформленням замовлення краще проконсультуватися з фахівцями. VIP-Print.ua допоможе створити якісну брендовану продукцію під ваш запит.