Соціальні опитування демонструють: рівень екологічної свідомості українців зростає. Дедалі більше людей схильні підтримувати бренди та ініціативи, що дбають про збереження природи та майбутнє нашої планети.
Особливе місце в цій історії займає український бренд Goldi: відгуки про льонокомбінат підтверджують, що клієнтів компанії приваблює не лише стиль та висока якість продукції, а і свідома філософія.
Як бренд Goldi докорінно змінив підхід до виробництва одягу?
Голді — це не просто мережа модного одягу для жінок, чоловіків та дітей. Компанія має власне виробництво, що складається з 5 фабрик. Саме там, у самому серці бренду, активно впроваджуються екологічні ініціативи. Станом на 2024 рік зроблено кілька важливих кроків, зокрема:
- використання сонячної енергії — на фабриці в Шепетівці встановлено панелі, що роблять виробництво енергонезалежним, а також значно скорочують використання викопного палива і зменшують викиди вуглецю;
- котельні, що працюють на щепі, — деревна тріска є відновлювальним ресурсом, тому її використання для опалення фабрик цілком відповідає концепції сталого розвитку;
- створення одягу з натуральних тканин — велика частина товарів від Голді виготовляється з органічної бавовни, що мінімізує кількість відходів.
Але це не все! Лише уявіть: на одній із фабрик, у Рівному, на території живуть справжні баранчики. В одному з інтерв’ю власник льонокомбінату Олег Червонюк відзначав: «Вони в нас замість газонокосарки».
Насправді ж концепція набагато глибша. Вільно гуляючи територією, тварини ніби символізують близькість до природи та нагадують про важливість гармонії між людиною й довкіллям. А ще — однозначно піднімають настрій та заряджають працівників Голді енергією на створення стильного одягу.
Як екологічні ініціативи поєднуються з якістю: рецепт успіху від Goldi
Досвід Голді доводить: турбота про природу не змушує бренди шукати компроміс із якістю. Власне виробництво тканин дозволяє компанії контролювати кожен етап створення продукції — це гарантує, що ваша нова кофтинка або куртка не лише екологічна, але й довговічна.
Водночас бренд дбає про доступність виробів. Ціна товарів залишається прийнятною — й це дає змогу українцям підтримувати національного виробника без зайвих переплат.
А додаткові фішки у вигляді безкоштовної доставки замовлень на суму від 1700 гривень, експертної служби підтримки, дружніх консультантів у 36 онлайн-магазинах зроблять ваше знайомство із брендом ще приємнішим.